traningslagret

Budget

Kategori: Allmänt

Var på banken och la om lite lån och fixade lite med pensionerna med mera.
De tycker alltid att man ska spara så mycket mer än man gör. Till vadå?
Sista fracken har inga fickor. Jag lever nu, inte sen.
Dessutom sitter vi här och försöker hitta hålen som äter våra pengar.
 
Bra och god mat prioriterar vi. Men vi äter inte dyrt, vi ligger innanför ramarna enligt riktlinjerna vi hittade
Vin dricker vi, men det tar typ tre till fyra veckor att dricka upp en bag in box, dyra whiskey, konjak, med flera starksprit går inte åt över huvudtaget. Vi tullar på samma snapsflaskor på jul, påsk med flera helger.
 
Vi är inga teknik-tokar, vi har en fetTV... 
Vi köper inte kläder och ting i högar.
Vi har två tonåringar som kostar, men de är inte speciellt bortskämd.
 
Så vi letar vidare efter var pengarna tar vägen.
 
 
 
Som i Kent-landet
 
Idag tyckte Underbara Frugan att hon behövde vila så jag fick sticka ut själv så får hon sticka ut själv i morgon.
Det blev en dryg halvmil med uppvärmning och intervaller. Det börjar bli lite varmare ute, jag träffade några andra som var ute och sprang. Dessutom hade jag klätt mig lite varmare om grenen, så jag slipper att tina upp isbiten i duschen. Göra en Robert Gustavsson.
 
 
Imorgon blir det gymmet efter jobb.
 
 
Våndas inför nästa vecka och inför begravning av Mamma, Lille Mor finns bara i våra minnen och våra hjärtan. De minnen får försöka fylla det ömma tomrummet efter dig. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: