traningslagret

Energi Försvann

Kategori: Allmänt

Idag har det varit fullt ös, stort sett hela dagen.
 
Var och hälsade på pappa och rensade bland mammas grejor, det blir för mycket för honom ibland. Men på det stora hela tycker jag att det verkar funka. Jag har bestämt med honom i veckan, att vi ska ut och promenera en sväng, hoppas att det lättar lite i hans tankar och grubblande. Man tar inte så lättvindigt på sextio år som ett par, han känner sig halv.
 
Jag har mina egna små grubblerier, men jobbigast tycker jag är alla praktiska detaljer som inte vill trilla på plats som jag vill. Men jag bockar av dem efterhand som jag får dem att trilla på plats.
Men Energin gick fullständigt ur mig en sväng här i kväll... Hittar snart ny!
 
Underbara Frugan, Rockgrabben och Gympakillen var och shoppade lite innan vi ska hem till min pappa. Fick ihopa lite snygga kläder till grabbarna, gäller att vara typ MTV snabb, kolla om det finns något snyggt på REA?
Av eller På? Kolla eller Vidare. Man går på högvarv, se vad som skulle passa och vad Grabben skulle tänka ta på sig. Funkar rätt OK. Inte för att jag är något modeorakel eller personal shopper, men vi brukar få ihop det Rockgrabben och jag.
 
Denna veckan ska jag skruva upp träning lite till.
Tisdag, torsdag, fredag och söndag blir det löpning, imorgon blir det styrketräning och lördag blir det yoga.
Det är planen. Sen får vi se om den håller. Ha en skön kväll!
 
 
En era dog med min mamma, men jag och Underbara Frugan har lagt beslag på kok- och bakböckerna med alla de hemliga recepten.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: