traningslagret

Livet går vidare

Kategori: Allmänt

Första målet efter mammas insomnande är att ta sig fram till begravningen. Hon hade som önskan att bli kremerad och få askan sprid över sundet. Jag tycker att det låter fint!
 
Pappa har samma önskan. Han vill göra henne sällskap den dagen det är hans tur.
 
Frugan sparkade upp mig ur sängen och tyckte att vi skulle ut och springa, jag låtsades vara grymt entusiastisk, men benen var tunga idag, man ska inte äta så mycket mellan jul och nyår och sen fortsätta äta gott.
 
Man tröstar sig med god mat, det sitter i sedan bröstmjölken, nu måste vi bryta trenden och starta om att inte vara så gottesugen. Det var ju en av Nyårslöftena. Mindre söt!
 
Dessutom vet jag hur det känns att gråta av sorg och springa av sig sorgen, det funkar rätt bra att ha träning som terapi. Bättre än alla typer av piller och starka drycker.
 
Dessutom så har jag en underba fru och goaa killar som tröstar 
 
 
Vi har börjat med processen att få Rockgrabbens gitarrer. En av typ fem har kommit upp, bilder kommer!
 
Så länge! Lev väl, må bra och bli lycklig!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: