traningslagret

Springa med livet

Kategori: Allmänt

En hemsk dag, dödsannonsen över min mamma var i tidningen idag, dessutom hade de skrivit fel!
Så det kunde inte börja sämre på morgonkvisten.
 
Men lite uppiggande mess så blev jag lite gladare, bland annat att Underbara Frugan gärna hängde med ut och springa på kvällen.
 
Dessutom kom jag ur mitt stillestånd och skrev i Dagens Ros i HD:
Dagens Ros till alla som tog hand om Min älskade hustru och vår kära mamma, mormor, farmor och gammelmormor
på Helsingborgs Palliativ vård och Hospice Helsingborg.
Tack för allt och för ert fantastiska stöd
Hälsningar Familjen
 
Dessutom så har jag lyckats att övertyga henne att ladda ner Runkeeper i sin smartphone, så nu kan hon hänga på de färdiga programmen som finns i Runkeeper. 
Jag ska själv hoppa på ett program som sträcker sig fram till Springtime.
Vi springer för livet, ökad livskvalitet
 
 
Snackade med min favorit PT idag, hon tycker att mina viktmål är realistiska och nästan för enkla, 
B A R A jag drar ner på fikorna...
Jag jobbar med mitt sockersug, men i morgon har jag bjudit hem en polare från gymnasiet
Dessutom har jag bakat lite
 
 
Kladdkaka med marshmallows i, ledsen PT. Jag har dragit ner, ordentligt men imorgon så är det inte läge.
 
Njut av livet, var snäll och vänlig mot alla, du vet aldrig när du ser dem nästa gång.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: