traningslagret

Vila!

Kategori: Allmänt

-Vila är underskattat hos de som tränar och överskattat hos de som inte tränar...
 
Man bryter ner när man tränar och bygger upp när man vilar!
Enkla sanningar, jag har personligen samma problem som många andra som är träningsjunkis.
Man kan liksom inte hålla sig borta!
Fick rådet av UH, jag fick det påtalat av min företagssjuksköterska, men det var först när en PT sa till mig.
-Du måste vila med! Då tog jag det på allvar. Så jag vilar minst en dag mer i var fjortonde dag än jag tänkt mig.
 
Igår var en sådan dag, det blev helt enkelt för stressigt, så jag sa till mig själv: "Vila!"
 
Så det blev bio
 
Moulin Rouge Angelislet (Röda Kvarn Ängelholm)
 
Skönare stolar och bättre ljud samt fetare 3D med THX och 3D i Ängelholm. Värt resan!
 
 
 
"Om man skulle ta bibeln seriöst skulle man bli galen. Men om man redan tar bibeln seriöst, så är man redan galen." -Aleister Crowley
 
"Matt Damon, Matt Damon..." -Team America, en film mina söner inte borde sett som unga, men det har blivit ett stående skämt från just den dockfilmen.
 
Vi såg "The Martian"
Som jag kan rekommendera
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: