traningslagret

"Winters is coming"

Kategori: Allmänt

"Om du vill njuta för stunden, köp ett choklad.
Vill du njuta några timmar, köp en flaska vin
Vill du ha en livslång njutning så anlägg en trädgård" -Okänd
 
Detta är vad vi försöker uppnå, en trädgård med lagom arbete och få tillbaka frid.
"En trädgård är en vän du kan hälsa på när som helst." -Sydney Eddison
 
En viktig del om kroppen ska funka är att man är i balans med själen.
Jag är inte alltid det själv.
Gör en massa spontana beslut, har för brått. "Brått lönar sig inte"
 
Att försöka få ordning på mina väldigt eftersatta vinbärsbuskar kräver en massa beslut. 
Detoxa själen från dåliga tankar 
Sömnen är väldigt viktig, kan man inte rensa bland tankarna så har man svårt att sova.
Sov gott, viktigt för kropp, knopp och själ.
 
 
Ännu oansad buske
 
 
Sista healingdjuret: "Myskoxe: Använd din inituition, lyssna, ta emot intryck och dela med dig av vad du kommit fram till. Kvinnokraft är din gåva.
Gläd din kvinna genom att bejaka och bekräfta henne. Detta kan även gälla dig själv. -Vi har alla en femin
sida. -Det kan också gälla din partner eller nära vän."
 
 
"Man bör odla sin trädgård."-François-Marie Arouet de Voltaire 
 
 
Att köra "GVT – German Volume Training" är värre än jag kunde vänta mig, men jag känner mig stark och på G!
 
Kört två av tre pass denna veckan. Sista passet på lördag
 
 
 
HA en skööön dag! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: