traningslagret

Tysk Precision?

Kategori: Allmänt

"Tysk volym och germansk massa. Förutom att ha förlorat 2 världskrig och agerat födelseplats åt muskelmonstret Markus Rühl så har faktiskt tyskland också gett oss det populära ´German Volume Training`. Ett träningsprogram med mål att uppnå maximal hypertrofi."
 
Inte för at jag vill bli större, bara lite 
Vill bara prova och se vad som händer på sex veckor
 
Väger runt nittiofyra kg just nu, det känns okej till enochåttioåtta
 
I am Batman
 
Så idag körde jag igång sex veckor med reps i överflöd
 
Se om det blir någon skillnad
 
 
 
Var på Healing och Ljusbehandling för min gamla kropp, jag fick då reda på mina Healingdjur(?) undrar om det heter så?
Första är Rödhake: "Fullfölj det du har påbörjat. Ta steget fullt ut. Din gåva är upptäcka nya möjligheter på vägen. Det är bara att vara modig och gå vidare"
 
 
"En pessimist är den som bekymrar sig när det inte finns något mer att bekymra sig för." -Erich Maria Remarque 
 
 
Kramas med din nästa! Det läker och healar
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: