traningslagret

PMS-Även mitt dilema

Kategori: Allmänt

Mmmm, ni trodde inte att män led av PMS... Det gör vi inte heller, men nåt liknande.

 

Kände i lördags att det var nåt på G, jag var gryyyymt godissugen. Åt mest mörk choklad (Marabous 70%, men den är i n t e god, så det blev en del Snickers med).

 

Tyvärr är det så när frugan är sugen på choklad så drar hon med mitt sug, även om jag försöker att äta nyttiga fetter, avocados, oliv- & rapsolja och undvika socker, så kommer det som ett brev på posten (kan man fortfarande säga det?). Men fick hia mig (lugna mig) i söndags, godisautomaten på jobb stod & ropa på mig.
Väl hemma fick jag belöningen, nybakade kanelbullar. Grymt gott!

 

Annars flöt söndagen på, var på jobb & saknade ett bra Spinning 60 min & ett kul Core 30min, båda med Sandra. Tänkte springa men det blev inte av, har ont i knäna fortfarande efter Stapelbäddsparken i Malmö.
Även gårdagens löppass försvann, det blev aldrig läge. Drog igång badrumsprojektet idag. Många små trådar som ska knytas ihop. Alla hantverkare ska komma i rätt ordning och rätt grejor ska finnas på plats.

 

Kom i alla fall iväg och fick kört ett bra styrkelyftpass, rygg, baksida axlar, biceps, underarmar och cardiointervall. avslutade med en bra stretch.

 

Satt och kollade på lite möjliga slingor inför "Springtime", hittade en men den är bara 7,7km lång.
Får roa mig med den när det är ljust och öka min nuvarande slinga som är 5km med det dubbla.
Båda är bra kuperade, det behövs om man ska palla Springtime.

 

Gör min Musli idag, tyvärr hade jag missat köpa hem kokosflingor, se om det uppskattas lika mycket ändå, man kan tillsätta kokos efteråt. I värsta fall.

 

Träna H Å R T!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: