traningslagret

Högreps & masochism

Kategori: Allmänt

Jag har omvärderat och reviderat min träning de senaste åren, den senaste kicken fick jag av en kvinnlig rugbytok... Hennes järnvilja och entusiasm är smittande.

 

Så när vi snackade om att träna ett pass eller två tillsammans så var det bara att tacka och ta emot.
Få saker är väl bättre än att få sån energi av nån annan.

Så jag bestämde mig för att revidera mitt program som kändes mosigt när vi körde tillsammans till nåt nytt fräscht och mer funktionellt.

Mitt mål är och förblir smidighet, styrka och funktionalitet.

 


Så nu är det gjort och idag testade jag det på gymmet, grymt plågsamt men härligt!

Saken blev inte bättre av att jag hittade en artikel om högrepsträning i tidningen Outside Träning.

Nu blir det TRETTIO-repare i fem veckor och sen vila.

 


Jag har dessutom satt min heder på spel för en gammal polare, jag har slagit vad att jag ska få hon att ställa upp i Springtime 2011, dessutom vill jag att han ska ha samma sköna upplevelse som jag hade, den att man kan mer än gärna göra om det! Med en bättre tid!

Träna hårt & njut av livet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: