traningslagret

Dagarna innan och ny leksak

Kategori: Allmänt

Ujuj!

Nu är det nära, igår var jag illamående, inte det roligaste dagarna innan, stanna hemma och sov bort större delen av dagen. Känner mig bättre idag.

 

Var på läkarundersökning idag, för att de ska ha koll på oss när det gäller ett cancerframkallande ämne, keramiskt fiber.

Det visar sig konstigt nog, vilket det har gjort tidigare att jag ligger på urusla värden när det gäller lungkapacitet, jag ligger under förväntade värden och har alltid gjort det, vet inte vad det beror på.

Jag kan utan problem springa, jag kan simma under vatten hyfsat långt, tjugofem meter +

 

Lite skojig ny leksak:

Jaja... jag blir nog aldrig riktig vuxen...

Köpte den av en kompisvän som är lyxfällanaspirant, fick den överkomligt billigt

 

Livet i lite siffror

-4000 gånger har den genomsnittliga svensken sex med en annan partner under sitt liv. Onödiga Fakta

-2,1 år yngre ser du ut om du om du äter fem portioner grönsaker om dagen. British Nutrion Foundation

-15 minuters snabb promenad är vad som krävs för att bli av med sötsuget och bli på bra humör igen. University of Chicago

 

På lördag smäller det!

Kommentarer

  • Andreas fors säger:

    Jag vill ha din bmx! Ser grymt rolig ut. Vad gav du för den? Btw, 115% lungkapacitet hade jag nu. ;-)

    2011-05-19 | 22:21:04
  • Håkan Borg säger:

    Haha, använder jag inte den ska du få köpa den till ett bra pris :-D



    Bra! Min lungkapacitet är helt kass, 85%

    har alltid varit dåligt



    Nu kör vi så det ryker

    2011-05-20 | 05:53:09

Kommentera inlägget här: