traningslagret

Klubb

Kategori: Allmänt

Klubben för inbördes beundran, jag har blivit upplyst. Jag fick denna rakkräm för att jag tog någon typ av prenumeration. Den är grymt bra, till och med bättre än min vanliga favorit,L'Oreal for Mens rakkräm.

 

Efter en jobbigt besked om en arbetskamrats för tidiga frånryckning från oss alla, började tankarna snurra. Jag rör mig väldigt mycket ensam och utan plånbok. När jag är ute och springer har jag mobilentelefonen med mig, men de som vet säger att den lätt försvinner i röran om det skulle hända en någonting.

 

 

skulle det mot förmodan hända mig någonting så finns det uppgifter här om mig, bland annat I C E, In Case of Emergency.

 

Nu till nåt lite mer trevligt; körde benen idag på gymmet, trevligt. Idag blev det 97,1kg. Ingen kladdkaka igår trots att det var kladdkakans dag.

 

Ut ur Komfortzonen!

 

Kommentarer

  • Lena säger:

    missade vi kladdkakans dag? Inte likt oss:)

    2011-11-10 | 12:44:53
  • Håkan säger:

    Vi får ta igen det i helgen ;-)

    2011-11-10 | 14:58:15

Kommentera inlägget här: