traningslagret

Löphöst

Kategori: Allmänt

Gott men farligt i för stora mängder, gjorde dem på grovhavregryn och råsocker

 

 

Att bli sjuk är inget man önskar sig, inget man kan planera eller göra någonting åt när man står inför fullbordat faktum, men dock är det enkel matematik. Så långt man har kommit är bara att glömma och backa två steg:

 

Vecka & dag

 

Typ & tid

0 måndag

20 minuter distans

 

0 torsdag

20 minuter distans

 

 

1 måndag

5 min uppvärmning;12 min; 5 min nedvarvning

 

1 onsdag

5 min uppvärmning;6x2<2min>;5min nedvarvning

 

1 fredag

30 min distans

 

 

2 måndag

5 min uppvärmning;15 min; 5 min nedvarvning

 

2 onsdag

5 min uppvärmning;6x2<2min>;5min nedvarvning

 

2 fredag

40 min distans

 

 

3 måndag

5 min uppvärmning;15 min; 5 min nedvarvning

 

3 onsdag

5 min uppvärmning;8x2<2min>;5min nedvarvning

 

3 fredag

30 min distans

 

 

4 måndag

5 min uppvärmning;10 min; 5 min nedvarvning

 

4 onsdag

5 min uppvärmning;4x2<2min>;5min nedvarvning

 

4 fredag

40 min distans

 

i morgon blir det tyvärr vecka ett igen. Som min Triathlonvän sa: "Ut ur komfortzonen!"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: