traningslagret

Första dagen

Kategori: Allmänt

Första dagen på en livet efter semestern
På en diet(?), ska gå ner ifrån nästan nittioåtta till nittio kg, då med hjälp framförallt med tallriksmodellen, 1/4 protein, 1/4 fiberrika kolhydrator och resten sallad, grönsaker och frukt. Ingen större förändring mer än att jag bara ska ta en tallrik.
 
Samt att det är slutfikat på kakor och annat sötrikt smarrigt, bara fredag och lördagar max nu
 
 
Första dagen på jobb, jobbekompis mugg, han har blivit av med ett antal så han gjorde en Fuck U Mugg!
 
På jobb, kände mig som ett klantarsle när jag hamnade vid en nya maskin som jag fått snabbkurs i; bara att trycka på knappen och köra.. Nähäää, så enkelt var det inte. Man lär sig av sina misstag!
 
Sommarvädret kom inte när man börja jobba, snarare så var det samma regngråa himmel, samma regn som senaste veckan
 
 
Regntung himmel, jag kom iväg och fick sprungit idag!
 
I morgon blir det gym!
 
Vi håller på med gardrobesrensning; intressanta fynd!
 
Ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: