traningslagret

Bara Positivt!

Kategori: Allmänt

Ett nyårslöfte kommer att vara att säga mer "JA!" Vi männsikor är tyvärr konstruerade att se faror överallt, att hålla oss säkert!
Då är det lättare att säga "NEJ!" 
 
Idag har jag haft softfulltupp, en motsägelse, jag vet
Men ingen är väl bättre än att få mycket tid med sin tonårsson, som dessutom verkar trivas i mitt sällskap.
Först åt vi Brunch, borde heta Sovlunch, för tonåringar är trötta av naturen och tror på något underligt sätt att trötthet och sömn inte överhuvudtaget har något samband.
 
Vi gick bort till mina föräldrar, Rockgrabben har haft lite svårt med att hälsa på henne sedan hon blev mycket sämre, men det gick bra, båda trivdes. Mamma tog sig till och med så långt som in till soffan i vardagsrummet för att alla skulle sitta bra. 
Rockgrabbens ena favoritkusin var också där, så det var fullt hus.
 
Sen inom och för en gångs skulle handla dagens middag, vi brukar ha planerat maten ett tag innan, Rockgrabben fick bestämma och då blev det hemmagjorda hamburgare.
 
Svärmor, tillika min svärmor, fyller år idag, men hon, Underbara Frugan och Morbror J hade bestämt att vi flyttade kalaset till i morgon, just för att Gympakillen har spelat handbollsturnering hela dagen idag lördag.
 
Så ännu mer kvalitetstid med Rockgrabben för han erbjöds sig att baka en födelsedagskaka till sin Mormor, så han och jag har myst runt och bakat en chokladkaka med choklad ganache. Lovar att återkomma med recept!
 
Sen fortsatte vi med middagen, men rockgrabben övergav mig för sin stora Kärlek, sina musik och sina gitarrer. Han tackade för sig och gick upp och drog ett antal riff innan middagen.
 
Gympagrabben var nöjd med sina matcher!
 
Så på det stora hela har det varit en skön lördag!
 
Lite chill och sen sova för att springa i morgon
Kom iväg på PowerYogan idag! Tyvärr visade sig att vår instruktör ska sluta och börja med annan yoga på ett renodlat yogaställe, tråkigt. Men man måste se det som en utmaning att få en ny instruktör, har aldrig haft en dålig instruktör.
 
 
HA det goooooott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: