traningslagret

Shop until you drop

Kategori: Allmänt

Kanske inte fullt ut, men var på K-Rauta och fyndade lampor för 70% rabbatt 
Imorgon ska det köpas Julklappar
har redan köpt en ******** till Underbara frugan
 
Nu är det bara två stycken hundrakronor klappar kvar, vi spelar julklappsspelet istället för tomten numera
 
 
Jag var nere på gymmet idag, intressant väglag på vägen dit, som skåning så är man så är man inte van att cykla i snö och kyla
Har två halsdukar på mig, en för halsen och en för ansiktet, samt stora luvan på huvudet
Gick bra på gymmet även om jag stack direkt från jobb och var lite seg
 
Hörde en intressant diskussion mellan två män i min egen ålder, fyrtio plus, de snackade mycket träning, hur man skulle göra och hur man skulle lägga upp träning och så vidare, båda männen var lätt korpulenta
Jag ville bara säga; 80% av vikten är vad och hur mycket du äter samt, TRÄNA istället för att snacka, den bästa träningen är den som blir av!
 
Nu ska jag slappa framför TVn en stund, natti natti!