traningslagret

Space age, splirrans nytt gym

Kategori: Allmänt

Maskiner, blanka och fina, bygget fortgår. Ändlösa rader av blanka maskiner.

 

 

Jag tycker det är konstigt när man kommer till ett nytt gym, i en ny lokal och man får lite så där ljumt mottagande.

Jag är ingen prins eller kung, jag är bara en presumtiv kund. Lite trevlig hade hon kunnat vara.

 

 

Det var fint och fräscht, tyvärr inte riktigt min Cup of Tea, svårt att träna med fria vikter, hantlar och skivstänger. Krävs ju lite utrymme.

Gillar att plåga mig själv med olika typer av marklyft, vanliga och sumo, samt att jag kör knäböjningar stång fram och power clean (stöt utan pressmomentet)

 

Har samma uppdelning som tidigare på min styrketräning:

Rygg, baksida axlar, biceps

Bröst, axlar, triceps

Ben, mage

Detta rullar jag på två dagar i veckan eftersom jag springer två gånger i veckan

Så jag hinner inte med hela kroppen på en vecka

 

Fånga dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: