traningslagret

Snart Måndag!

Kategori: Allmänt

Idag har min älskade syster fyllt år
Det blev kakor på längden och tvären

Du får förlåta mig kära syster; Men Rockgrabben gör godare kakor än dig!

Det var så bra att bortskämda Farfar, Farmor är en grym bullmamma, att han tyckte att Rockgrabben skulle lägga till Konditor bland strängarna på sin lyra som framtida möjliga yrkesval

Visst är Rockgrabben grym!

Stackars Gympakillen tävlade i Ungdomenscupen i Truppgymnastik, ännu en gång kom de TVÅa! Men de slog sina rivaler från förr!

Frugan jobbar vidare med att bli om möjligt ännu snyggare och läckrare i veckan

Jag ska ta upp den fallna tråden igen, börja så smått och lugnt att träna. Gym i morgon måndag.
På torsdag ska jag spendera lite kvalitetstid med min Nära Släkting

Ha en sköön Söndag, det som är kvar av den!
Passade på att ta en badkarsbad i mer skum än vatten(?)
Så hett som vattnet här tillåter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: