traningslagret

Sängen, ett verktyg

Kategori: Allmänt

Förkylningen har mig i sitt grepp. Så det ser inte ut som nån träning innan torsdag, fredag.
 
Sängen! Vi köpte hyfsat dyra sängar från stor svenska möbeljätte, det blev INTE bra! Ingen av oss sov speciellt gott!
 
Sängkammarspel
Så vi masade oss iväg till känd sängaffär för att kolla vad de hade för utbud, klart de lade oss att prova deras definitiva lyxigaste säng, det näst ekivoka jag har upplevt i ryggläge.
Men tji fick de för att vi hittade en skön säng som inte kostade en förmögenhet, utan en som var rätt hyfsadprisvärd.
Lägger hellre pengar på en fantastisk säng än en soffa eller ett flottigt matsalsmöblemang
 
Så vi sover underbart, vissa dagar är sängen skönare än andra.
Sönerna lyckades övertala oss om att köpa goa sängar på samma ställe till dem med, så hela familjen sover så gott det går.
 
Dessutom lyckades jag lägga rabarber på ett sommarduntäcke som är så himla gott! 
 
En bra säng, bra kuddar, skönt täcke och kvaltets sängkläder, bättre det än pengar på fälgar på bilen eller en flott soffa.
 
Sov Gott!
 
Nu har jag fått tid hos Homeopaten och börjat fylla på immunförsvaret via magen med provia, lagom mycket för där är så mycket socker i det
 
Ha det gott, snart ska jag lova mig själv en friskare framtid!