traningslagret

Tallriksmodellen

Kategori: Allmänt

Som jag skrev igår har jag hamnat på en platå, men det hjälpte att höja proteindelen lite och sänka kolhydrerna i samma mängd. Jag har i och för sig varit sjuk och inte kunnat träna ordentligt sen lördags och säkert inte ätit som jag brukar sen i söndags. Men det har hänt saker.
 
Grymt god Laxpasta med grönsallad, morötter, tärnad tomat och finhackad rödlök 
 
Choklad är underskattat, inte för att man ska trycka huvudet fullt men mörk choklad innehåller mängder med nyttigheter. Bara en sådan enkel sak att man dricker ett glass minimjölk med O´boy i och tar en banan efter träningen gör att man går från den muskelnedbrytande fasen till den uppbyggande fasen direkt samt att man har alla byggstenarna i det. Man minskar dessutom infektionsrisken. Alla återhämtningsprodukterproducenter blir säkert ledsna, men undersökningar visar att normalt tränande klarar sig mer än väl på det.
 
Själv kör jag den mörkare varianten av O'boy, mer chokladsmak.
 
Ha en skön dag! Nu ska jag krya på mig
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: