traningslagret

Alla Hjärtans Dag

Kategori: Allmänt

"Alla Hjärtans Dag. Ett påhitt av handlarna." Enligt min Kära Far. Kan vara nog så sant. Samt att det finns säkert de som blir utan en present. Jag hoppas att ingen blir utan en tanke. Skänk alla nära och kära en tanke.
<3
 
 
Jag är en dålig människa som säger i ett blogginlägg att Vi måste sluta köpa hem godis. Sen går jag och köper godis till min Underbara Hustru. Tja, vi har lovat att dela på den på lördag!
 
Hoppas att alla inblandade kan hålla asken oöppnad till dess...
 
 
Skönt att springa, det blev långa intervaller idag, för att bygga uthållighetet och ge snabbhet. Det bygger F*N karraktär med. Det är tungt att springa innan frukosten, på ett glas vatten och en banan. Men å andra sidan går det grymt mycket lättare att springa på de dagarna jag har hunnit äta en del. Då är det lätt som en plätt.
 
 
Mat sen jobb, ibland blir man sugen på att ta upp att vara vegetarian igen, men jag vet att även frukt- och grönsaksodling har sina sidor de med.
 
Å andra sidan ser Jag personligen inget etiskt fel i att äta häst, när jag växte upp fanns det hamburgarkött, hästkött, som skinka. Det finns de som gör korv på hästkött.
Finns det människor som svälter så tycker jag inte att man ska slänga bort bra kött.
Men jag vill veta vad jag äter, även om det är orm, alligator eller något annat. Har ätit orm, alligator, hund, grodor med mera. Ser inget problem i det.
 
I morgon är det TokFreeeeedaaaaag! Det blir styrketräning och sen jobb samt lite Drömljus efter middagen.
 
Ha det gott! Ha en Skööööön Alla Hjärtans Dag!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: