traningslagret

Bara att inse

Kategori: Allmänt

Bara att inse att man inte har karaktär nog att genomföra det man hade tänkt sig från början.
Kommer hem från skidsemester ett kg tyngre än jag åkte iväg. Ingen större katastrof.
Hade hoppats att jag skulle orka och gita sticka ut och springa när jag kom hem igår. Det blev inte så.
 
Måste drömma mig tillbaka lite
 
Nu är tanken att för det första, komma igång med tre pass löpning i veckan enligt min Goda App RunKeeper.
Skippa Gymyogan för att få tid till tre pass styrketräning i veckan och en vilodag.
Köra Stretch/Hemmayoga själv efter varje pass.
 
Mat; dra ner på dessa goda men högenergiga kolhydrator. Vit socker och kakor får bli lördagsgodis.
 
Att bo mitt i backen har sina fördelar
 
 
 
Ha det gott! Nu kör vi så det ryker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: