traningslagret

Ljusa tider

Kategori: Allmänt

Igår blev jag besviken; jag hade släpat mig ur sängen för att köra yoga, så var yogagurun sjuk och det hade inte gått att uppbringa en ersättare på kort tid.. Så det var bara att inse, hädanefter ska jag föranmäla mig till de passen så de hör av sig när det är inställt.
 
Så det blev hem och äta långfrukost och sen iväg för att slänga saker som tar upp yta och inte gör nån nytta.
Det du inte använder eller älskar ska bort, samlar bara damm!
 
 
Idag blev det dryga milen med frugan, hittade en hyfsad runda tack vare grannen Triatlonmannen, han berättade en runda med cykel- och gångstigar som var snö- och isfria. Så det blev en skön runda på dryga milen, där min iPhone plötsligt bara stängde ner, även om det inte var ens minus tre grader C och jag hade drygt 40% batterikraft kvar. Den har sämre kondis än mig? Tur att frugan Android SonyEricsson tål det Skånska bättre än Apples produkter..
 
Efter att Handbollskillen och Underbara Frugan kommit hem från bortamatch och vi ätit stack vi ner på stan för att kolla Drömljus på Stan.
 
 
Vi hamnade i ett jättelikt ljustempel, en ljussatt Jättehoppeborg.
 
 
Vi fick ta av oss skorna och gå i såna häringa fina spatofflor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon blir det gym och styrketräning, en ny vecka och nya utmaningar 
 
Ha en skööön kväll!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: