traningslagret

Nu får det vara slut!

Kategori: Allmänt

Det är i slutet på mars månad, det är snart april, det ska vara VÅR!
Inte någon dj...vla Atomvinter!
 
Det är nere vid två siffrigt under nollan, det blåser och det snöar, jag är trött på att skotta snö, skottade typ tre gånger innan jag gick till jobb en dag...
Så nu blev det stopp, jag hoppas att inte några av våra seniorsläktingar halkar.
 
Så jag får väl massa mig ut då!
 
Innan nåt av otaliga snöfall
 

Nock snackat om sådan tråkigt!
Jag och Handbollskillen var på Halmstadbadet igår, Arenan, vi åkte en hel del vattenrutschkanor, hade lite crawl-skola och sen impade Handbollskillen på de flesta när han hoppade. Det märks att han tränat Gympa i massor av år!
Jag däremot impade inte i hopptornet.
 
Efter löpning
 
Idag blev det löpning efter fikat, hyfsat väder men kallt, inte så blåsigt tack o lov. Hyfsat gott väder.
 
Ha en skön helg!
Imorgon är det styrketräning som gäller.
 
" Oh, for God's sake . . . get a life, will you?" -William Shatner, Actor - most famous for starring Captain Kirk in the television series Star Treck. b.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: