traningslagret

Snabbare

Kategori: Allmänt

Strålande solsken och runt minus fyra grader C. Skönt väder.
 
Jobbigt att springa innnan frukost, tanken var att jag skulle vara snabb och alert idag, det kan hända att jag var det. Men inte lika snabb och alert som jag är på eftermiddagarn.
 
Jag är nöjd över passet, det kändes snabbt och jag var trött, så jag låg på det max jag hade i kroppen.
 
 
Förra året så badade Rockgrabben i Sundet vid den här tiden på året. Han skickade mig ett MMS-klipp från sitt bad på stranden.
Året innan så badade jag och Handbollskillen i Sundet vid den här tidpunkten.
Då pratar vi om att bada som i utan bastu innan och efter.
 
Bada bastu och sen hoppa i Sundet har jag och Handbollskillen gjort när det var drivis och sörja i Sundet. Jag har en kompis som är en mästare på att vinterbada, jag väntar på en inbjudan från henne. Hon snackar om att hon är Så tuff när hon vinterbadar... (Vilket hon i för sig är.)
 
I morgon vilar jag för att på torsdag springa igen. Inget gym denna veckan som det ser ut nu.
 
"Se inte fram emot den dag då ditt lidande upphör, för den dagen kommer du att vara död." Tennessee Williams
 
 
Ha en skön dag och gör något bra för din nästa.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: