traningslagret

Ont och kanske mer Detox

Kategori: Allmänt

Ingen vacker syn.
Bokhyllor är vassa och träskallar hårda.
 
 
"Behövde du sy?"
Var det en jobbekompis som undrade
"Nä!" Så djupt blev det inte.
Men Underbara Frugan var väldigt ledsen över det inträffade och lovar dyrt och heligt att det inte var någon hämnd för något jag gjort. Jag vet att hon skulle ta upp det istället för att slå mig. 
 
Får väl leva med ännu ett ärr på kroppen och då ännu ett i ansiktet.
 
Idag har det varit riktig måndag, ingenting har fungerat som man tänk sig på jobb. Men när väl all dålig Karma hade lagt sig så rulla det på rätt bra och jag kom iväg för att träna.
Ett skönt styrketräningspass.
 
"Varför detoxa? Låter humbug tycker jag." Var det en av mina läsare som tyckte.
Min favorit PT tyckte:
"Detox är en väldig stress för kroppen för det släpper lös allt man lagrat i kroppen samtidigt så inte konstigt att hon blev dålig.Jag tycker det är bättre att dricka mycket för jämnan och på det sättet förhindra att en massa gifter stannar kvar."
 
Jag antar att Underbara Frugan inte tar Detoxen på ett tag, men den som lever får se.
 
 
 
 
"Sanningen existerar; bara lögnerna är påhittade." -Georges Braque
 
 
Ha en skön dag!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: