traningslagret

Halvmara?

Kategori: Allmänt

En halv mardröm eller 21.1km?
Jag har gjort det förr, två Göteborgsvarv, båda gångerna var jag inte tillräckligt tränad för att genomföra det.
 
Slut på det roliga, för denna gången
 
 
 
Så nu har Underbara Frugan börjat fundera på att vi ska springa ett halvmara tillsammans, ingen tid är satt. Men jag är övertygad om att hon vill och är sugen att börja träna inför en halvmara och kanske efter jul och nyårshelgerna?
 
Dessutom vet jag att hon läser min blogg, så ska vi lägga en plan att springa en halvmara till hösten 2014?
 
 
 
 
"Ge upp jakten på lycka
Lycka är som en orgasm - om du tänker på den för mycket når du aldrig dit. Sikta på att göra människor i din närhet lyckliga och du kommer förmodligen bli lyckligare själv. Och kom ihåg, ingen är lycklig jämt." -Tim Minchin
 
 
 
 
Idag blev det en sväng, kutade en runda med intervaller.
Imorgon blir det gymmet.
 
 
Ha en skön dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: