traningslagret

Rymmer

Kategori: Allmänt

Rymmer utomlands till Helsingör.
 
 
Jag och Underbara Frugan har snackat om att åka till Helsingör sedan förra helgen, kunde vara mysigt att strosa runt och kolla lite affärer.
Köpa lite gott vin.
Handla lite Wienerbröd med Choooklääääde i mitten.
 
 
Så det blev en grå och ruskig höstförmiddag i Helsingör.
Strosade i duggregenet som la sig och blev till torreväder, inget mer regn. Bara regngrått.
Hittade inget gott vin.
Och Wienerbröööööd hittade vi samt en Svarta Sara, dansk smakrik ost.
 
 
 
Underbara Frugan hittade en snygg tröja och jag ännu fler kylskåpsmagneter.
 
 
 
 
Rymmer kärlek.
För att lätta på våra samvete så tog vi bilen till Ängelhol efter vi landstiget på Svensk jord igen och besökte våra saknade föräldrar.
 
 
 
Ett av ljusen var från mig till Lille Mor!
Saknad, tänker på dig ibland.
 
 
 
Kära Svärfar, som gick bort alldelse för tidigt och saknad.
 
 
 
"De döda är inte borta, de har bara gått ett stycke i förväg." -Ordspråk från Spanien
 
 
 
Jag har inte varit riktigt i stöt på ett tag, i morgon ska det bli ett långpass.
Nästa vecka ska jag köra igång igen. 
 
 
Ha en bra lördag, grått ute men tända ljus inne.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: