traningslagret

Slänga bort

Kategori: Allmänt

Idag bestämde mig idag att ändra mina vanor.
Slänga programmet som jag har kört ett tag nu.
Den nya tanken är att köra mer tema.
 
 
 
Till exempel så blev det rygg, baksida axlar, biceps idag. Med tema tjocklek på ryggen, mycket roddövningar alltså.
Inte så mycket drag och chins. Började med vanliga marklyft.
Sen blev det några set baksida och biceps.
 
 
Tanken är att köra mer på utvalda muskler, mer set och övningar på en stor muskelgrupp.
Släppa Wendels 5,3,1. Det känns som det är dags.
 
 
 
"Respektera personer med mindre makt än du
Hur du behandlar personer som du står i maktposition över säger mycket om dig som människa. Var snäll!" -Tim Minchin
 
Jag försöker ge frihet åt mina söner, Grus & Bus. 
 
Så imorgon blir det ut och kuta, intervaller och på torsdag blir det gym med bröst som tema.
 
 
 
 
"Jag följer fyra normer: bemöt det, acceptera det, hantera det, släpp det." -Sheng Yen
 
 
Ha en skön kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: