traningslagret

Omstart Yes Man!

Kategori: Allmänt

Dags att börja skriva igen. 
Har haft för mycket att annat för mig för att energin skulle räcka till bloggen.
 
Så vi tar nya tag.
 
 
 
Så för att hitta nya krafter i hösten så får jag bestämma mig för att vara lite mer kreativ och finna mer energi.
Att hitta nya saker att prova. Göra något utifrån den situationen. Vara öppen för personerna runt omkring dig.
Det kan leda till oväntade och nya intryck. Du blir gladare och mer utåtriktad.
 
Förverkliga mer så får du mer Må-Gott-Hormoner, du får mer gjort och ännu mer energi. Det är Energi-Ger-Energi spiralen jag söker.
 
 
 
 
 
Mår man dåligt och stressade, trötta och kraftlösa under en längre period så går den lilla energin man har åt att hålla näsan över ytan.
 
Så var nyfiken, ställ frågor,fundera i nya banor fråga och googla saker du har frågor om.
 
Ha en inte brått, brått lönar sig inte, de som tog en tusenlapp senare än en hundralapp nu gick det bättre för enligt ny forskning.
 
 
 
 
 
Skapa din egen tid, ta en paus för egna saker en halvtimme per dag. Gör något för dig själv, något lustfyllt och fånga stunden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hösten är här, det var mörkt som en kolgruva i morse, jag är glad att sommartiden snart är historia för denna gången.
Löven är vackra och skogen står i brand i all sin prakt.
 
Så det blev en skön löpsväng idag, snart ska Underbara Frugan hänga på riktigt. Jag uppskattar att ha hennes sällskap.
 
 
"Den bäste läkaren är den som förmår ingjuta hopp." -Samuel Taylor Coleridge
 
Löpning idag, gym i morgon. Ny vecka, nya utmanningar.
 
 
 
 
HA det gott!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: