traningslagret

Musli och positiv respons

Kategori: Allmänt

Jag skickade ut inlägget om handbollstränings styrketräning till alla laget föräldrar.
Som svar fick jag många positiva svar. Tack!
Men jag är bara en av många föräldrar som ställer upp för sitt barn och laget.
 
"Vi kommer att ha det ”biffigaste” laget i höst (och Partille ) och har vi varit starka i försvaret innan så lär motståndarna få det ännu tuffare till hösten!!"
 
På tal om Biffig så kom Handbollskillen ur duschen igår. Han har bulor överallt. Han har fått ordentligt med muskler och det kommer att bli mer.
Men han får vänta med mitt grymmaste program till han fyller femton, tror att det sliter för hårt på honom.
Tänker förslå lite löp-intervaller för honom.
 
Häromdagen gjorde jag min hemmagjorda musli för er som har missat denna innan.
 
 
 
 
Att ha en hushållsassistens är rätt bra när man gör musli, men det går utan med.
 
 
 
 
 
 
Träningsakademin där jag tränar har de satt igång en utmaning, åtta olika pass under april. Så nu är jag på.
Spinning igår och Indoor Walking i morgon.
 
 
"Ingen kvinna är så dålig att hon inte kan vara mannens bättre hälft." -Coco Chanel


 
 
Ha en skööön dag!
 
 
 
 
 
 
Matbloggstoppen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: