traningslagret

Önskelista

Kategori: Allmänt

Jag fyller snart år och det börjar hojtas om önskelista. 
I min ålder får man dessutom säga att ålder bara är den siffra, man får hoppas att man får behålla sitt öppna unga sinne.
 
Det är min önskelista, se det som tips för er som har en man som snart fyller 30++++++ för er som inte tänker gratta just mig. Det finns ju massor av andra som fyller år just nio månader efter sommarn, mars.
 
Presentkort på sportmassage
Hörlurar, mina favoriter för film och musik hemma är Porta Pro
Plugg In lurar att ha på jobbet; gillar Skull Candy's billigare varianter, just för att de får en hel del stryk på jobb.
Snygga manliga smala armband, det är coolt
Buff är aldrig fel, har ingen äkta. Camo är lite roligt.
ID armband från ICE112.com, har dog tags, men kan vara roligt att variera säkerheten.3
 
 
 
 
 
Det blev gymmet direkt efter jobb idag; bröst, axlar, triceps, stretch.
Heavy Duty, superset, tungt, åttor. Mycket mjölksyra!
 
 
imorgon blir det ett benpass efter frukost.
 
Ett lysande fall av vegan: "I'm pretty much a vegetarian, but I do eat fish and sometimes chicken." -Nastassja Kinski
 
 
HA en skööön kväll!
 
 
Matbloggstoppen
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: