traningslagret

Handbollsbiffar Tema axlar

Kategori: Allmänt

Är det lönt att gör er till stora biffar?
Jag ser nog hellre till helheten, att ni får balans. Skadefria grymma spelare.
 
För det första så vill jag poängtera att det är säkerhet som är  det första vi ska satsa på gymmet!
Ni är lagkompisar, ni passar varandra när vi kör styrketräning! Ser till att ni hjälper varandra att göra rätt och köra strikt!
Jag vill att ni respekterar varandra när ni tränar! Inga skämt som kan störa någon under deras träning. 
Ni är dessutom klubbens ansikte utåt, jag vet att ni sköter er exemplarisk. Nu höjer vi ribban och visar att vi kan sköta oss ännu bättre.
 
Imorgon måndag kör vi Tema Axlar.
 
Värm upp med Kettlebell Swing 3x15-20
 
Sen kör vi axlarna:
 
För sidorna
 
Sen kör vi baksidorna:
 
Shrugs 4x10
 
Ses imorgon!
 
Ha det gott så länge.
 
 
Nästa år vill jag se er springa åtminstone stafetten!
 
 
 
 

"Du missar 100% av skotten du inte skjuter!" -Wayne Gretzky
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: