traningslagret

Fullt ös

Kategori: Allmänt

" Livet vore underbart om vi bara visste vad vi skulle göra med det." -Greta Garbo
 
Jag åt kolpudding igår och ärtsoppa med Farfar idag. Intressant hur en mage kan genera så mycket gas, glad att jag till större delen jobbar själv i en bullrig miljö samt att det finns många starka lukter...
 
 Enda dagens som serveras här och det är varannan torsdag
 
 
 
Hösttider är förkylningstider, dags att öka dosen av vit- och rödlök, färsk ingefära samt grönt tea.
Det är mina heta tips, är du inte grek så äter du inte tillräckligt med vitlök!
 
 
Befogat?
 
 
Området är väl populerat av seniorer, så jag undrar vem och hur det körs med vad?
Brukar springa igenom området och de enda jag ser är de som kör rullator eller permobil...
 
 
Ha en skön natt!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: