traningslagret

Rensa tankarna

Kategori: Allmänt

Jag finner ro i en del saker, yoga är en av dem.
Det blir alldelse för sällan tyvärr.
 
Plågsam träning är min terapi för min oroliga själ. 
jag måste helt enkelt plåga mig själv, späcka och se hur långt jag kan gå.
 
Oftast inte längre än att jag fortfarande inte tillhör något elitskikt inom någon idrott.
Men det känns skönt!
 
das del
 
Ibland hinner verkligheten ifatt en, saker går sönder och man måste laga dem. Men jag lagar inget som inte är trasigt.
 
 
"I din närvaro förlorade jag all självtillit och i utbyte fick jag gränslösa skuldkänslor." -Franz Kafka 
Den killen hade definitivt inte roligt, eller så hade han en väldigt stor portion svart och djup humor.
 
 
Freeedaaag! HA en skööön dag! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: