traningslagret

Avgiftning

Kategori: Allmänt

"Vad är Detox?" Frågade min kollega
"Avgiftning!" fick jag som hjälp med ordet av en yngre kollega, när jag inte kom på ett bra svenskt ord
 
Men det handlar inte om piller och konstiga örter, det handlar för mig om att ta bort gifter ur kroppen som stressar och gör skada
 
Lättaste att förstå, vit socker. Stressar hormonerna och aptiten, inte helt lätt att undvika de produkter som innehåller socker. På snabbmatskedjorna är det bara svart kaffe och dietläsk som inte innehåller vitt socker. 
Och självklart vattnet.
 
Inte mitt tarmsystem efter en veckas detox...
 
 
Jag fortsätter att släppa mina Healingdjur: "Apa, lämna utrymme åt kärleken eller din älskade i dit liv. Låt kärleken eller din älskade växa sig stark. Din gåva är livslång kärlek.
Som apan sa till mig' Om jag inte redan har en partner, så skapar jag ett kärleksfullt utrymme åt min älskade at träda in i. Det fungerar alltid'"
 
" Det spelar ingen roll hur långsamt du går, så länge du inte stannar." -Konfucius
 
 
HA en skön dag! Mys med någon så boostar du dessutom dit imunförsvar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: