traningslagret

Kardinalfel eller Epic Fail?

Kategori: Allmänt

Kan det bli mer fel än så? Äldsta sonen sms:a mig igår och frågade om jag ville ha spö i badminton eller biljard, jag valde det minst förnedrande, att stå som ett fån med kön i handen.

Så jag kom hem efter jobb och vi åt lunch, sen stack vi ner på stan för att spela biljard, döm till vår förvåning så var det sommartider, öppnade klockan sexton och vi var där vid fjorton. Man ska kolla upp sånt innan, kardonalfel eller epic fail?

Men det löste sig på nåt vis ändå. Det slutade med att vi tog en fika i trädgården, en glassbomb; glass, vispgrädde, banan, chokladsås och M&M's

 

Tydligen finns det ingen hejd på vad man kan stoppa i sig, nu på kvällen hamnade vi på en av stans bästa pizzorier

Som tur att man har cyklat på korsan och tvärsan samt att jag körde ett pass nere på gymmet, ben och torso, det lär inte bli någon viktminskning de närmaste dagarna

I morgon ska det bli underbart mysigt med Power Yoga

 

Ha en skön fredagkväll!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: