traningslagret

Midsommarvecka och regn

Kategori: Allmänt

Jordgubbarna är stora och röda, smaken är det inget fel på, synd bara att man blir genomblöt om man vistas ute. Har vattnat dem när det var som soligast. Så de är grymt goda.

Vi hoppas på skönt midsommarväder, det ska vara sol och varmt på midsommar. 
Jag cyklade ner till gymmet, genom det värsta vädret, det enda som blev genomblött var mina skor, som tur var tänkte jag till och tog mina äldsta löparskor, de torkar just nu
Det är rätt skönt med dåligt väder, ibland och korta stunder, sitter och kollar på de sista avsnitten av Mad Men. Strax dags att dra till jobb
Studsmattan får vila idag

Uterummet ska få en ansiktslyftning i sommar, jag hoppas på mer sol och värme i sommar
Vi har en del planer för sommarn;
Kullaberg, Nimis och klättra runt lite
Ven, cykla och bada
Stapelbäddsparken
Ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: