traningslagret

Massage och Partner

Kategori: Allmänt

Idag var jag ner hos Victoria på Kropp & Fot, de håller till i samma lokaler som Träningsakademin där jag tränar i styrketräning och pass

Det var skönt men y t t e r s t smärtsamt, knutor, spänningar och slaggprodukter skulle ut

skulle nästan behövt en behövt en bitring eller nåt.. haha

Nu har jag bestämt mig för att vara snäll mot min endast kropp jag har, jag ska ge den massage, hos Victoria varje månad, det är den värd!

 

Denna veckans träning blir enligt min nya idé med stokastisk träning, imorgon förmiddag blir det spinning 40 minuter

Någon som känner sig sugen så är det bara att haka på, jag gillar mina cykelskor, cykelbyxorna har skippat, det känns inte som det behövs

 

Återhämtning:

Min träningspartner

Att ta hand om kropp och själ är väldigt viktigt, att påta i trädgården är det jag gillar bäst då, inte för att jag är någon grym trädgårdsmästare utan för att jag tycker det är rogivande i lagom mängd.

 

Det är grymt viktigt att vila, man kan inte vila sig i form, men det är viktigt att man får sin vila

Under träning så bryts kroppen ner och under vilan byggs den upp

Åtta timmars sömn är det ultimata, det går inte riktigt att ladda sömn,

ackumulera sömn, det går tyvärr att ackumulera trötthet

Så sov gott i er bästa säng för er cirka åtta timmar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: