traningslagret

WOW!

Kategori: Allmänt

Wow! Inte spelet utan det klassiska utrycket.

Jag skriver andra dagen på raken. Inte illa, se hur länge det funkar.

 

Idag sprang jag sista passet innan Springtime 2011, jag känner mig redo, men nervös. Plötsligt så ska jag tänka på andningen, sen gör saken inte bättre av att min iPhone har fått krupp, många gamla uttryck idag.

Med jag sprang så gjorde den det den brukar göra förr eller senare, den går in och tycker att jag ska Röststyra den..

-Tack, men NEJ! TACK!

Efter lite analys så konstatera jag att det måste vara lurarna, headphones för er lite yngre. Det händer endast när jag springer & har dem i.

Får köpa nya, det har jag ändå varit på G att göra ett tag så...

 

Frukost, jag får ibland frågor om vad jag äter till frukost.

Jag har ett par stycket olika standardvarianter, här kommer tips på en:

Havregrynsgröt, det finns en massa olika varianter på dem nu, så jag botaniserar mellan olika sorter och grovhet

Frysta bär eller helst säsongens från trädgården

krossade och hela linfrö

sesamfrö

Solrosfrö, en skvätt yoghurt och flytande honung på det

avokado, bara eller på knäckemacka, men allra helst på Lenas hemmabakade surdegsbröd, man kan höra änglarna sjunga.

Dricka till: Apelsinjuice, hemmapressade om säsongen tillåter, med en matsked olivolja i

grönt tea, sen är man redo att möta dagen!

Som det sägs, 25% av dagen kaloribehov ska täckas av frukosten, utan frukosten står man sig slät.

 

På lördag smäller det! Jag testa mina nya skor idag, Wrrrrrroooooom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: