traningslagret

Andra dagen

Kategori: Allmänt

Att det ska vara så svårt att inte tänka på godsaker!
Jag är verkligen ett sötsaksmonster, inte lösgodis! Utan bakelser, glass, fin godis... O s t k a k a, hur länge sedan jag åt en riktigt god småländsk ostkaka med hjortonsylt och grädde
 
 
Men tallriksmodellen funkar bra, har blivit lite lättare. Vatten jag vet! Det känns ändå skön
 
Idag cykla jag direkt från jobb till gymmet och körde lite tuff styrketräning, på vägen dit öppnade sig himlen bokstavligen! Spelar ingen direkt roll, blev genomsur av svett väl där
 
Grabben älskar verkligen sin studsmatta, perfekt intervallträning, jag fuskar ibland. För sällan för att våga sig på några tricks
 
Saker som jag har gjort alldeles för lite denna sommar, som förviso inte är slut men min semster är:
-Ätit glass på stranden
-Varit på Nimis
-Kvällsbadat
-Nakenbadat
-Ätit för lite Svenska Jordgubbar
-Inga rollerblades överhuvudtaget!
 
Det är bara att börja beta av så man hinner med några saker till! 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: