traningslagret

Chia frö

Kategori: Allmänt

Läste om Chia frö i Born To Run, så nu har jag köpt dem i mataffären
Se om jag blir något bättre. Dunderhonung enligt boken, tar det självklart med en stor nypa salt.
Kul att prova om nåt jag har läst om.
 
Jag tror att det är den sista veckan jag kommer att sitta ute och äta frukost, känns som det börjar bli lite väl svalt ute för det.
 
 
Men å andra sidan så är det svalt och gott i sovrummet, gillar att ha det riktigt kallt i sovrummet, helst runt tolv tretton grader. Det och spikmattan gör susen för sömnen.
 
 
Idag blev det distans, jag ska upp till tio km igen, att det ska vara så svårt, här har man klarat en halvmarra, på nöd och näppe i för sig. Men hur långt är då tio km?
 
Allt är beroende på hastighet, vill ju hålla en bra hastighet hela tiden, risken är alltid att jag bränner energin för tidigt. Speciellt när jag springer innan frukosten, ett glas vatten och en banan, sen sticker jag ut och springer.
 
Viktminskningen håller i sig; 94,6 kg i morse mot 97,7kg för fyra veckor sedan, känns bra.
Körde dessutom ett hemmayogapass efter löpningen, ökar träningsdosen lite till.
 
HA en Gooooo Dag på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: