traningslagret

Dagen efter kvällen före

Kategori: Allmänt

Jag lyckades med de mål jag hade förutsatt mig, 
Inte bli drängfull, träffa min Underbara Fru ute någonstans, ta mig hem innan klockan blev allt för tidigt.
 
Men lika så mår man inte bra nog för yoga idag. Haha, det ingick inte i planen direkt
ALDRIG träna onykter eller trött efter en festkväll
 
 
Är man ute och festar får man prova nya saker, vi har ett Microbryggeri i Helsingborg som gör gott öl!
Så jag fick prova sanningshalten i det och det var GOTT
 
 
I alla fall de tre sorterna jag provade
 
 
Idag ska jag iväg och prova lyckan i bowling, förra gången jag spelade med jobb, typ 2005, så fick jag Jumboplaceringen, absolut sist.
 
Man kan ju inte bra på allt. 
 
Ha en skön dag, här är det vackert solsken och gnistrande snö och cirka fem minus C
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: