traningslagret

Planen, nu ska vi gå ner

Kategori: Allmänt

Jag har lagt de närmaste veckornas plan nu; träna ordentligt varannan dag, gym varannan av dem och springa varannan av dem, samt poweryoga varje lördag

Så denna veckan blir det löpning måndag och fredag, samt gym på onsdag
Resterande dagar blir det promenad

Jag gillar att promenera och springa innan frukost, av den enkla anledning att det tar för lång tid att smälta maten annars
Det sägs att man bränner mer om man springer innan frukost, men det tvista de lärda om
Jag går upp, tar en bit banan och ett glas vatten innan jag sticker iväg.
De första gångerna var det rejäl pest, men sen lär man sig

 
 
Här är min taggiga kurva över min vikt under året
Idag vägde jag in på 92,5 kg
 
Körde PowerYoga idag för lysande Mia, men jag var i n t e helt fokuserad, men det ger så mycket ändå!
Frugan kutar och springer, just nu är kurvan plan, men vi båda ska ta rycket innan stundande julen!
 
Frugan och ni andra! Rapporterna är en jättebra anledning att gå med i Funbeat.se!
 
Så länge, må bra och lev i nuet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: