traningslagret

En stilla dag i Ramlösa

Kategori: Allmänt

Idag skulle vi kutat innan frukost, men vi palla helt enkelt inte, så det blev att vi åt långfrukost i solen istället.
Inte helt fel, även om det inte var beachväder idag, dessutom brände jag mitt vita skinn igår, så tur för mig att det inte blev. Ha, jag hade bara softat under ett parasoll eller haft nåt långärmat på mig.
 
Vit eller vitt?
 

 
Det fick bli en dag i trädgården med att softa och fixa lite, började på ett fönsterfoder som jag borde ha fixat för minst ett år sen. Började trimma häcken, runt huset, inte min egen. Lite annat smått och gott. Häcken får jag fortsätta med imorgon eller på onsdag, beroende på väder och vind.
 
 
Har redan börjat planera frukosten för i morgon. Har både mogna röda- och svarta vinbär i trädgården samt krusbären är mogna. En müslifrukost med dem i botten och min hemmagjorda müsli på toppen!
 
Röda på toppen och svarta vinbär undertill, ska bara rippas
 
 
Vi kom ut och fick tränat intervall, 10,20,30 sekunders systemet på korta intervaller, det var svettigt och jobbigt, vet att det tar
 
Vackra miljöer att springa i
 
I morgon är det vädret som får bestämma vad det blir för nåt kul på schemat.
 
Ha det gott så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: