traningslagret

Cykling och Body Pump

Kategori: Allmänt

Andra gången jag cyklar cirka 4 km för att träna och sen cykla hem igen, idag var det lite osäkert väder, men det funkade. Skönt att bara softa hem på min hoj, det är rätt avkopplande. Jag är ingen bilperson, har aldrig suktat efter några häftiga bilar.

 

 

Cyklar tilltalar mig bättre, men inte som racer utan mer som fordon mellan olika punkter.

 

 

Jag har fått en sommarjobbare på halsen, nittion år och har precis tagit studenten, han är lätt förvirrad och gör mig lätt nervös ibland. Men han är kul och inspirerande, en skön snubbe

 

 

 

Han försökter imponera på mig med sitt ätande, han vill gå upp i vikt för att bli mer krallig, han påstår sig äta massor. Tyvärr är det nog så att mina yngre söner kan skyffla in större portioner än vad han gör.

 

 

tal om att äta, jag och min äldsta sonen har haft namnsdag idag; på jobb fick jag tårta för att en leverantör skulle gå i pension och äldsta sonen tyckte att det var läge att fira med rabarberpaj, på hemmaodlade rabarber med vaniljglass, den var försvinnande god!

 

Inte konstigt att man har inte går ner i vikt, även om jag körde tufft på dagens på Body Pump-pass på det Stora Gymmet, grymt bra pass. En bra instruktör!

 

HA en skön kväll! I morgon blir det löpning, distans 40 minuter

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: