traningslagret

En Tröttis

Kategori: Allmänt

Frugan tyckte att jag gick upp okristligt tidigt, kanske att ta i, men hon tyckte att jag var värd lite sovmorgon när jag jobbar eftermiddag. Sova en timme extra. Kanske för att hon ska slippa mig, killarna sover ju ändå till man väcker dem

 

Vägen till gymmen går alltid via Öst Berlin


Att sova en timme var ingen bra idé för mig, jag tappade plötsligt två timmars vaken tid, fick slänga i mig frukosten och jaga ner till gymmet, runda kanterna för att hinna hem lite tidigare. Man har ju sina rutiner. Inte för att man måste få saker och ting gjorda hela tiden, man har planer som man har bundit upp sig med.

 

En Dag På Gymmet eller Var är Bröderna Marx?


idag får jag fortsätta runda kanter. Å andra sidan, gräsmattan växer ännu en dag, torktumlaren får vara full och så vidare, snart är det midsommar.

 

En liten kul anekdot: Jag spelar Word Feud mot en kvinna som äger skogsfastigheter, är skogshuggare, verkar vara tuff som få, men hennes akilleshäl är att hon avskyr maskar, hon klarar inte riktigt av trädgårdsarbete för det. Men idag skulle hon rensa ogräs, med handskar så klart!

 

Imorgon blir det intervall, ska prova det som frugan kör; 10, 20, 30 intervaller. Får se om det är nåt intressant och lagom plågsamt

 

Till dess! Ha en skön ornsdag!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: