traningslagret

Ett trädgårdsliv?

Kategori: Allmänt

Hmm, känner att jag softar mest i min trädgård.

Luket och ogräset växer, det är skönast att sätta i en av de sköna stolarna och bara chilla med en bok eller bara sitta och snacka

 

 

Idag dök min mamma och min äldsta syster upp på besök, vi satt och fikade en bra stund och frugan hann hem från jobb. Vi satt en stund i den begynnande sommarvärmen och snackade

Egentligen skulle jag klippt gräset, kantklippt och plockat ogräs, men det blev en skön promenad med frugan istället. Får göra det i morgon eftermiddag istället..

 

 

Egentligen hade jag tänkt ett pass idag, men verkligen dök upp och jag fick ändra mina planer. Igår körde jag ett gympass på stans största gym, gott om folk men stället slukar en del

 

 

Jag hade en underbar upplevelse, jag glömde min smartphone på jobb och fick klara mig utan den hela kvällen, inga bilder från det häftiga gymmet, inga coola bilder på mina snygga grabbar eller några vackra bilder på min snygga fru från resturangen där vi firade grabbarnas skolavslutning.

 

Grabbarna tjabba med varandra som vanligt, en kommentar jag hade mixade känslor inför var den yngsta grabben till mig och sin storebror:

"Pappa, du är den pappan man alltid önskat sig & du är storebroren man aldrig önskat sig.."

 

Ha en skön dag!

 

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: