traningslagret

Military Training blev Body Attack

Kategori: Allmänt

Det blev inte vad jag tänkt mig, men det blev bra ändå. Jag hade bokat Military Training och trodde att jag kom i tid, vilket jag inte gjorde, såg en glad skara kuta iväg. "Du kan ju springa ifatt dem." Tyckte hon i receptionen. Hmmm, inte min direkt första tanke när jag såg dem försvinna iväg i ett snabbare tempo än det jag skulle lyckas uppbåda. Det var bara att gå in och boka om, det blev ett pass Body Attack, det var roligt! Svetten stod som ett moln runt mig och det var fullt ös.

 

 

Var på svärmor äldreboende och firade midsommar igår, det var nypotatis, sill, jordgubbar med grädde, kaffe med jordgubbstårta och givitvis dragspelsmusik. Ett imponerande instrument, även om det inte är min Cup of Tea

 

 

efter det fanns det inga ursäkter, det fick bli en löptur. Sex km, jag fattar inte att det ska krävas att man håller igång löpningen, tycker att det blir tungt bara efter en veckas uppehåll.

 

Hittade underbara mogna meloner igår, funkar utmärkt som förrätt och tilltugg på lunchen.

Det fick bli svenska jordgubbar till fikat idag, de var så försvinnande goda att de fastnade inte på bild. Köpte dem i centrum, var nere och letade reafynd, vi hittade en del kul

 

Snart dags att grilla, fattar inte hur jag ska vässa formen

 

Ha en skön sommarkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: