traningslagret

Grillfågeln

Kategori: Allmänt

Jag är kvar i Limbon.
Vill träna men känner mig inte riktigt bra, bättre att vänta en dag till, har abstinens. Sjunker djupare ner i latheten.
 
Frugan hittade en lampa avsedd för fåglar, 20W, inte en grill-lampa. Nu återstår bara resten, en golv- , bords eller klämlampa som har den socklen. Vi hade ingen hemma givitvis!
 
Får hitta nåt billigt, snyggt och funktionellt på nåt av de stora möbelvaruhusen
Samt att vi letar ny snygg bur till honom.
 
Hamnade på en annan maskin igår, kommer att få roa mig där idag med, en jobbekompis är sjuk. Så konstigt, de här förkylningarna går bara runt. Jag fick se grabbarna på andra avdelningen ha lite kul med hetta och vatten:
 
 
 
Jag har i alla fall tagit tag i de värsta högarna här hemma, börjar så smått att ta rensa lite och ta mig igenom det ska fixas
 
Imorgon får vi höra vad han säger, dessutom har jag sagt till att jag vill att företagshäslovården ska göra en djupare koll på mig.
 
Så länge, ha det bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: