traningslagret

Hos Alternativfriskvård

Kategori: Allmänt

Var hos Stefan, hans visitkort innehåller många titlar, bland annat Homeopati och Kiropraktik.
Han slet och drog i mig, kollade runt, frågade ut mig med mera.
 
Domen var enkel, mina batterier och mitt imunförsvar har jobbat övertid och är nerkörda i botten.
 
Speglar dagens outfit
 

Så just nu är det lite grejor som ska hjälpa mig att ladda upp mitt imunförsvar och mina batterier:
Vitlökskapslar för magen och för att stärka
B Komplex, massor med B-vitaminer för imunförsvaret
 
Samt från Homeopatins värld: Cellsalt och Superarenalis för binjurarna
 
Samt ingen hård träning på några veckor....
Bara långpromenader och yoga
 
Ska väga in mig i morgonbitti, har inte vågat innan
Underbara frugan har nått ännu ett nytt mål med sin viktnedgång. Grattis henne!
 
Så från och med nu börjar mitt nya friskare liv
 
Ha det gott!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: